KONKURS "MAM TĘ MOC"
Serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie "MAM TĘ MOC"
CELE KONKURSU:
- popularyzacja działań artystycznych;
- promocja alternatywnych form spędzania czasu wolnego;
- rozwijanie kreatywności uczniów;
- rozwijanie zainteresowań;
- umożliwienie prezentacji swoich pasji;
- integracja zespołu szkolnego.
POSTANOWIENIA OGÓLNE:
- Konkurs skierowany jest do uczniów klas I-VIII, którzy chcą zaprezentować swoje mocne strony, zainteresowania, pasje, hobby, osiągnięcia czy talent.
- Prezentacja może mieć formę sceniczną, muzyczną lub filmową (piosenka, taniec, recytacja, kabaret, iluzja itp.).
- Konkurs składa się z dwóch etapów:
- pierwszy - CASTING
- drugi - FINAŁ - Uczeń zgłasza chęć wzięcia udziału w konkursie, dokonując zgłoszenia i wpisania się na listę u p. Weis lub p. Bambrowicz.
- Rodzic/opiekun wypełnia z zainteresowanym uczniem zgodę konkursową (do odebrania u p. Weis w szkolnym zaciszu i p. Bambrowicz w bibliotece lub z naszej strony internetowej).
- Wypełnioną i podpisaną przez rodziców/opiekunów Zgodę, dostarcza do organizatora w terminie do 26 maja 2023 roku.
- Do konkursu dopuszczone zostają jedynie te występy, które nie zagrażają zdrowiu i życiu uczestników konkursu oraz publiczności.
- Do udziału zaproszeni są zarówno wykonawcy indywidualni, jak i grupy prezentujące swoje moce, swój talent.
- Prezentacja nie powinna być dłuższa niż 5 minut, w przypadku wystąpień indywidualnych i grup do 3 osób. Dopuszcza się prezentacje dłuższe, 10 minutowe w przypadku wystąpień grup powyżej 3 osób prezentujących treści kabaretowe lub małe formy teatralne.
- W przypadku utworu muzycznego prezentacja dotyczy jednej piosenki lub utworu, a wykonawca może wystąpić z własnym akompaniamentem lub zespołem. Akompaniament może być nagrany na pendrivie, opatrzonym imieniem
i nazwiskiem wykonawcy oraz tytułem. - Uczestnicy konkursu mają obowiązek dostarczyć niezbędne pomoce do swojego występu (akompaniament, plakat, rzeźbę itp.) w dniu wyznaczonym przez organizatora - przed castingiem (do ustalenia). W przeciwnym wypadku występ może być niedopuszczony do udziału w konkursie.
- Uczestnicy konkursu wybierający filmową formę prezentacji, mają obowiązek dostarczyć nagranie do organizatora, do dnia 29 maja 2023r. Występ może być nagrany na pendrivie (do zwrotu) lub udostępniony w chmurze.
- W czasie występu niedozwolone jest wykonywanie niestosownych gestów, ruchów, tańców oraz wykorzystanie niestosownych piosenek czy używanie wulgarnych słów.
- Uczestnicy prezentują swoje umiejętności według wylosowanych wcześniej kolejnych numerów.
- Występ każdego uczestnika zapowiada osoba prowadząca konkurs.
- Występy uczestników oceniać będzie profesjonalne jury.
- Jury przyznaje punkty za każdy występ w skali 0 do 10.
- Finalistów wyłania jury podczas narady, po zakończeniu występów. O wyniku
decyduje suma punktów.
Finalistów z prezentacji filmowych wyłania publiczność facebookowa. Głosowanie odbędzie się na profilu szkoły. Każda kliknięta, dowolna reakcja (“Lubię to”, “Wrr”, Haha”, “Super” itp.) liczona będzie jako głos. O wyniku decyduje suma głosów. Organizatorzy poinformują o terminie głosowania. - Po krótkiej przerwie nastąpi uroczyste ogłoszenie wynikówi wręczenie nagród oraz dyplomów. W przypadku głosowania na profilu Zespół Szkół w Nekli, ogłoszenie wyników (nagrody publiczności) nastąpi po zliczeniu głosów.
- Wszyscy uczestnicy konkursu zobowiązani są dostarczyć pisemną zgodę rodziców lub opiekunów na udział oraz publikację jego zdjęcia, imienia i nazwiska na stronie internetowej szkoły.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
- Uczestnictwo w Konkursie oznacza wyrażenie zgody na warunki niniejszego Regulaminu.
- Decyzja Komisji Konkursowej, typującej finalistów jest ostateczna.
- Wszystkie występy dzieci będą nagrywane bądź fotografowane na potrzeby
promocyjne Szkoły. - Nagrody w konkursie zapewniają organizatorzy.
Organizatorzy:
Ilona Bambrowicz, Katarzyna Kaźmierczak, Kinga Weis, Karolina Wsolak-Graczyk