Wraz z kolegami postanowiliśmy zorganizować rozrywkę w postaci gier planszowych w ramach projektu szkolnego.
Pierwszego dnia dziewczyny skupiły się na Twisterze. Wyginały się na wszystkie strony dobrze się przy tym bawiąc, podczas gdy reszta w miłym towarzystwie spędzała czas grając w Jengę oraz Eurobiznes.
Drugi dzień nakłonił nas do wytoczenia większych kalibrów. Tym razem sięgneliśmy po gry z nieco wyższej półki, takie jak Kamień Gromu czy też Jishaku. Uczniowie byli zachwyceni i z chęcią podeszli do rozgrywki. W klasie królowała zasada Fair-Play, dzięki czemu uniknęliśmy niepotrzebnych spięć.
W ostatni dzień udało się skombinować więcej gier, ale Scrable oraz Jenga były nadal najbardziej pożądane przez uczniów. Może i nie starczyło miejsca dla wszyskich uczestników, ale i tak wszyscy czynnie brali udział w grze.
Nasz projekt okazał się być większym sukcesem niż się spodziewaliśmy. Wszystko poszło po naszej myśli, a uczestnicy zaliczyli nasz projekt do udanych.
Maciej Spochacz IIIA